Sveiki ir nesveiki maisto produktai

Viena iš didžiausių klaidų, kurią daro labai didelė dalis žmonių, metančių svorį, yra drastiškas suvartojamo maisto, tarp kurio yra ir daug sveikų produktų, kiekio sumažinimas. Tai yra neteisingas sprendimas dėl dviejų priežasčių:

  • Labai griežta, ribota ir nekintanti dieta neretai yra pernelyg sudėtinga, kad galėtume jos laikytis labai ilgą laiką. Todėl jei manote, kad iš savo kasdienio maisto raciono išbraukę bene visus produktus ir palikę tik vos kelis, galėsite pasiekti gerus rezultatus, labai klystate. Iš savo raciono jokių būdu nereikėtų pašalinti nei vieno sveiko produkto. Jūsų svorio prieaugį įtakojo ne sveikas maistas, o nesveiki maisto produktai.
  • Sveiki produktai jūsų organizmui suteikia daugiau energijos ir daug reikiamų vitaminų bei mineralų. Jei valgysite labai mažai, organizmas energiją praras. Tiesą sakant, jums nereikia valgyti mažiau, jei valgysite sveikus produktus.

Sveikame maiste yra mažiau kalorijų. Tokie maisto produktai kaip vaisiai, daržovės, liesa mėsa, kiaušiniai ir pan. –  nėra riebūs ir neįtakoja nereikalingų kilogramų prieaugio. Jie yra natūralūs angliavandenių ir baltymų šaltiniai, kuriuos jūsų kūnas paverčia raumenimis ir energija.

Tuo tarpu nesveiki produktai, tokie kaip cukrus, miltai, riebus, kaloringas ir sūrus maistas turi tiesioginės įtakos jūsų svorio prieaugiui. Tačiau svarbu ne tik tai, kad jie greičiau virsta riebalais – jie taip pat apgauna organizmą, liepiant neilgai trukus po to, kai pavalgoma, valgyti dar ir dar kartą. Trumpiau tariant, nejaučiama pasisotinimo, todėl valgoma kur kas dažniau ir didesnėmis porcijomis.

receptaiTodėl būtina atrinkti sveikus maisto produktus ir juos įtraukti į savo kasdienę mitybą. Žinoma, jums reikės pasidomėti, kokius patiekalus galėsite pasigaminti. Laimei, receptai, kurie prieinami kiekvienam iš mūsų, nėra labai sudėtingi net ir labai gaminti nemėgstantiems vartotojams, todėl sveiko maisto gaminimas nesukels jums jokių papildomų rūpesčių.

Be abejo, kad viskas būtų paprasčiau ir efektyviau, prieš pradedant propaguoti sveiką gyvenseną ir pakoreguojant savo mitybos racioną, rekomenduojama skirti daugiau laiko informacijos kaupimui ir jos apdorojimui. Kuo daugiau žinosite, tuo lengviau bus nesustoti pusiaukelėje.