Sveika mityba – ko nereikėtų pamiršti

Jei jūs pakankamai daug dėmesio pradėjote skirti savo kasdienei mitybai, nors iki šiol daugybę metų nesirūpinote tuo, ką kasdien valgydavote, tuomet labai tikėtina, kad jums kyla pakankamai daug įvairių klausimų, į kuriuos norėtumėte gauti tikslius atsakymus. Žinoma, tai yra visiškai suprantama, tačiau ilgainiui gauti atsakymai padeda lengviau pajudėti pirmyn ir visa sveika mityba tampa kur kas paprastesnė. Kaip bebūtų, galima pateikti keletą naudingų patarimų, kurie turėtų padėti lengviau pasirūpinti savo sveika ir subalansuota mityba.

Grudu rusysPirmiausia nepamirškite, kad jūsų mityba turėtų būti paremta tuo, kas yra auginama mūsų šalyje. Su tuo sutinka dauguma dietologų. Trumpiau tariant, jei mes gyvename Lietuvoje, esame prisitaikę prie tokių klimato sąlygų, kurios yra būdingos mūsų šaliai. Tai reiškia, kad tai, kas auga mūsų šalyje, taip pat yra labai svarbu ir mūsų organizmui. Pavyzdžiui, reikėtų pasidomėti, kokios yra Lietuvoje auginamos grūdų rūšys, daržovės ir vaisiai. Taip pat nereikėtų pamiršti ir įvairių žolinių augalų, riešutų bei kt. Visa tai, kas yra randama Lietuvoje, turėtų būti įtraukti ir į jūsų kasdienę mitybą.

Kita vertus, tikrai nereikėtų suprasti klaidingai. Tai nereiškia, kad jūs negalite vartoti įvairių kitose šalyse užauginamų kultūrų, vaisių ar daržovių. Svarbiausia, kad jūsų mityba būtų labai subalansuota ir pilnavertę. Be to, nereikėtų pamiršti ir savo individualių poreikių, kadangi kiekvieno žmogaus skonis ir situacija labai skiriasi. Vieni žmonės toleruoja visus maisto produktus, o kitiems reikia atsirinkti tik tai, kas jiems tinka. Tai padeda padaryti įvairūs maisto netoleravimo testai, kuriuos atlieka atitinkamos srities specialistai.

Tuo tarpu, jei visa tai jums atrodo pakankamai sudėtinga ir nesuprantama, visuomet galite pasinaudoti profesionalių dietologų paslaugomis, kurie atsižvelgdami į jūsų situaciją, galėtų sudaryti kokybišką kasdienės sveikos mitybos planą. Juo vadovaudamiesi galėsite lengviau pasirūpinti savo kasdiene mityba, organizmui suteikdami visą tai, ko jam labiausiai reikia. Galiausiai po kurio laiko tikrai pajusite labai akivaizdžius teigiamus pokyčius, kurie padės jums būti sveikesniems, jaustis energingesniais ir būti tvirtesniais.